Yuliia Makarova

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky NA-KD

Marketing strategy of the NA-KD brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii značky NA-KD a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Práce se dělí na dvě části. Teoretická se skládá ze dvou kapitol, jež charakterizují základní marketingové pojmy a slouží jako základ pro vypracování praktické části. První kapitola se zaměřuje na vymezení pojetí a významu marketingu, značky, marketingové strategie a marketingového …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the current marketing strategy of the brand NA-KD and suggest ways to improve it. The thesis is divided into two parts. The theoretical one consists of two chapters, which characterize the basic marketing concepts and serve as a basis for the practical part. The first chapter focuses on defining the concept and meaning of marketing, branding, marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Vadim Semenenko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85643