Role sociálních medií v nákupním chování spotřebitelů – Diana ZELENKO
Diana ZELENKO
Bakalářská práce
Role sociálních medií v nákupním chování spotřebitelů
The role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá současnou problematikou využívání sociálních médií k ovlivňování nákupního chování spotřebitelů, přičemž se zaměřuje na konkrétní segment trhu, a to spotřebitele nakupující oblečení a obuv. V rámci práce autorka definuje klíčové pojmy, uvádí do rozšířených témat a prezentuje výsledky svého průzkumu provedeného formou dotazníku. Cílem tohoto průzkumu bylo získat informace …víceAbstract:
This bachelor's thesis addresses the current issue of utilizing social media to influence consumer purchasing behavior, focusing specifically on the clothing and footwear consumer segment. Within the thesis, the author defines key terms, introduces related topics, and presents the results of her questionnaire survey. The aim of this survey was to gather insights into consumer attitudes towards current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELENKO, Diana. Role sociálních medií v nákupním chování spotřebitelů. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová -
Sociální odpovědnost a nákupní chování zákazníků vybrané společnosti
Katka Formanová -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová