Bc. Petra Šamalíková
Master's thesis
Komunikační dovednosti žáků
Communication skills of pupils.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá komunikačními dovednostmi žáků šesté třídy. Cílem je analýza slohových prací (dopis a popis) a listů zaměřených na porozumění textu. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu, vyučování slohu, vztahu teorie a praxe či zásadám oprav slohových prací. Praktická část se zabývá rozborem prací, a to z hlediska kompozičního, lexikálního, morfologického, syntaktického, a stylistického …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the communicative skills of the pupils in the six grade. The main aim is the analysis of essays (letter and description) and worksheets based on understanding of the text. The theoretical part focuses on terms delamination, coaching style, the relationship of theory and praxis or principles of essay corrections. The practical part deals with analysis of the essays, from …viacKľúčové slová
Komunikace komunikační dovednosti základní škola vyučování sloh literatura porozumění textu analýza kompozice morfologie lexikologie syntax stylistika Communication communication skills primary school teaching style literature reading comprehension analysis composition morphology lexicology stylistics
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/afp7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Reading Comprehension to Young Learners
Marcela Švendová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Rozvoj práce s informacemi ve školní praxi se zaměřením na schopnost psaní odborného textu u žáků 9. tříd základních škol
Veronika Jílková -
Didaktické využití strukturalistické interpretace textu v povídkové tvorbě K. V. Raise
Anna Kovalská -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Využití literárního textu v tvořivě dramatických činnostech na 1. stupni základní školy
Markéta ŠMÍDOVÁ -
Využití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol
Kristýna PEŠTOVÁ