Využití učebních pomůcek v hodinách matematiky u žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni základní školy – Petra LEVÁ
Petra LEVÁ
Diplomová práce
Využití učebních pomůcek v hodinách matematiky u žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni základní školy
Use of teaching aids in mathematics lessons in children with communication disorders at the first degrese in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku využití učebních pomůcek v hodinách matematiky u žáků s narušenou komunikační na prvním stupni základní školy. Teoretická část se věnuje tématům vztahujícím se k dané problematice, narušená komunikační schopnost, mladší školní věk, vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a matematikou. Praktická část diplomové práce pomocí analýzy rozhovorů zjišťuje …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of the use of teaching aids in mathematics classes for pupils with communication disorders in the first stage of primary school. The theoretical part is devoted to the topics related to the issue, impaired communication ability, younger school age, education of pupils with impaired communication ability and mathematics. The practical part of the thesis, through the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Miroslava Janečková, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEVÁ, Petra. \textit{Využití učebních pomůcek v hodinách matematiky u žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/roihk6/.
Jak správně citovat práci
LEVÁ, Petra. Využití učebních pomůcek v hodinách matematiky u žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ