Petra LEVÁ

Master's thesis

Využití učebních pomůcek v hodinách matematiky u žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni základní školy

Use of teaching aids in mathematics lessons in children with communication disorders at the first degrese in primary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku využití učebních pomůcek v hodinách matematiky u žáků s narušenou komunikační na prvním stupni základní školy. Teoretická část se věnuje tématům vztahujícím se k dané problematice, narušená komunikační schopnost, mladší školní věk, vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a matematikou. Praktická část diplomové práce pomocí analýzy rozhovorů zjišťuje …more
Abstract:
The thesis focuses on the issue of the use of teaching aids in mathematics classes for pupils with communication disorders in the first stage of primary school. The theoretical part is devoted to the topics related to the issue, impaired communication ability, younger school age, education of pupils with impaired communication ability and mathematics. The practical part of the thesis, through the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Miroslava Janečková, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LEVÁ, Petra. Využití učebních pomůcek v hodinách matematiky u žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta