K použití písemného historického pramene při výuce dějepisu – Bc. Marek Hlaváč
Bc. Marek Hlaváč
Diplomová práce
K použití písemného historického pramene při výuce dějepisu
On written historical source ant its use in history lessons
Anotace:
Diplomová práce „K použití historického pramene při výuce dějepisu“ pojednává o problematice využití písemného historického pramene ve výuce dějepisu se speciálním zaměřením na základní školy. Tato práce je analýzou problematiky použitím syntézy domácí i zahraniční literatury. Ve svých dílčích částech popisuje stav využití historického pramene v České republice a porovnává ji se zahraničními studiemi …víceAbstract:
Diploma thesis “About the use of primary historical source during history education” deals with the issue of use of historical sources during history lessons with special focus of primary school pupils. This thesis is an analysis of the issue using synthesis of literature from Czech Republic and abroad. In its various parts, it describes the state of the problematics in Czech Republic in comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zdldz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
- Vedoucí: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
- Oponent: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík