Bc. Adéla Stolínová

Bakalářská práce

Metody určení odchodovosti zákazníků

Methods of determining customer churn
Anotace:
Tato práce se zabývá způsoby, jimiž lze vyhodnocovat odchodovost zákazníků vybraného podniku. Odchodovost je často brána jako jeden z ukazatelů výkonosti podniku, a proto se čím dál tím více firem odchodovostí zákazníků zabývá a snaží se jí na základě dostupných dat vyhodnocovat. Běžně používané metody neumožňují vyhodnotit odchodovost u jednotlivých zákazníků a ani zákazníky dle odchodovosti klasifikovat …více
Abstract:
This thesis describes methods which can be used to evaluate customer churn rate of a selected company. Churn rate is often considered to be one of the indicators of the company's performance, which is why more and more companies are concerned with customer churn and are trying to evaluate it based on the available data. Commonly used methods do not allow evaluating the churn rate of individual customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/pbies/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Seďa, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Marek Pomp, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Matematický ústav v Opavě

Slezská univerzita v Opavě

Matematický ústav v Opavě

Bakalářský studijní program / obor:
Matematika / Matematické metody v krizovém řízení