Mgr. Sára Štětková
Diplomová práce
Podprahová reklama
Subliminal Advertising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na institut podprahové reklamy prostřednictvím poznatků z oboru psychologie, stávající právní i mimoprávní úpravy a činností kontrolních orgánů. I přes absenci rozhodovací činnosti soudů a správních orgánů ohledně podprahové reklamy, se tato práce snaží dílčími výkladovými závěry těchto orgánů nastínit problematické aspekty předmětného institutu …víceAbstract:
The goal of this thesis is to offer an insight into a practice of subliminal advertising through application of findings in fields of psychology, current legal and extralegal regulation and activity of monitoring bodies. Despite the absence of decision making practice of courts and authorities on subliminal advertising, this thesis seeks to outline its problematic aspects through partial interpretative …víceKlíčová slova
reklama podprahová reklama podprahový priming nekalá soutěž skrytá reklama šiřitel zpracovatel zákazník adresát reklamy spotřebitel soutěžitel advertising subliminal advertising subliminal priming unfair competition buried advertising propagator of advertising advertising promulgator costumer advertising addressee consumer competitor
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jzxhg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama a nekalá soutěž
Pavel Janků -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
Marta Benáčková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu
Lucie Motlová -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
Zuzana Reňáková