Využití principů antiautoritativní formy výchovy v projektech zážitkové pedagogiky – Jiří MATÚŠ
Jiří MATÚŠ
Bakalářská práce
Využití principů antiautoritativní formy výchovy v projektech zážitkové pedagogiky
Using the principles of antiauthoritativ form of education in projects of experiential education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na popis modelu antiautoritativní výchovy, jeho začlenění v systému vzdělávání a propojení s modelem zážitkové pedagogiky. Jako vzor antiautoritativní výchovy je představena anglická škola Summerhill. Závěr práce se věnuje začlenění principů antiautoritativní formy výchovy do projektů zážitkové pedagogiky.Abstract:
The thesis is focused on describing the model of antiauthorotativ education, its inclusion in the education system and links with the experiential learning model. As a model of antiauthoritativ education is presented English school Summerhill. The conclusion deals with the inclusion of the antiauthoritativ forms of education in projects of experiential education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011
Identifikátor:
144905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Prof. PhDr. Ivo Jirásek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATÚŠ, Jiří. Využití principů antiautoritativní formy výchovy v projektech zážitkové pedagogiky. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Alexander Sutherland Neill - nejvýznamnější kritik tradiční filosofie výchovy a jeho přínos pro humanitní vědy
Jakub VANĚK -
Vnitřní život v cisterciáckých klášterech na území Čech a Moravy ve středověku a zážitková pedagogika
Zdeněk Chalupa -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Zážitková pedagogika vo výuke prvej pomoci
Mária Melicherčíková -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Zážitková pedagogika v předškolní výchově u dětí s autismem
Kryštof POKORNÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva