Možnosti využití internetového marketingu – Stanislav Jonák
Stanislav Jonák
Bakalářská práce
Možnosti využití internetového marketingu
Possibilities of internet marketing using
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu možnosti využití internetového marketingu pro zlepšení hospodářských výsledků v elektronických obchodech. Autor srovnává určité teze přijímané renomovanými společnostmi, či odborníky a konkrétní realizované kampaně v e-shopu www.mp3centrum.cz. Vzniklé závěry buď s danými tezemi souhlasí, nebo je vyvracejí a tím autor demonstruje praktickou využitelnost jednotlivých marketingových …víceAbstract:
This thesis is analyzing the possibility of using internet marketing to improve the economic performance of online shopping. Author compares concrete thesis which are accepted by reputable companies and professionals and specific campaigns implemented in the e-shop www.mp3centrum.cz.The results of realized campaigns are either in accordance with theses or out of accrord. In this way author demonstrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Prokop Toman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova