Bc. Tomáš Větrovec

Master's thesis

Role sociálních sítí v komunikaci firmy

Role of social networks in corporate communication
Abstract:
V této práci prezentuji koncepty sociálních sítí, jejich roli, možnosti, příklady a omezení ve využití pro firemní marketingovou komunikaci. Zabývám se analýzou platforem, typy uživatelů a měřením efektivity marketingových aktivit v sociálních sítích. Cílem práce je prokázat, že sociální sítě jsou nejen efektivním akvizičním nástrojem, ale mají význam i pro budování brand awerness gastronomické firmy …more
Abstract:
In this work I present the concepts of social networks, their role, possibilities, examples and limitations in the use for corporate marketing communications. I deal with analysis platforms, types of users and measuring the effectiveness of marketing activities in social networks. The aim is to demonstrate that social networks are not only effective acquisition tool, but they are also important for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze