Vizualizace průchodu studentů programovacími úlohami – Tomáš Buriánek
Tomáš Buriánek
Bakalářská práce
Vizualizace průchodu studentů programovacími úlohami
Visualization of student trajectories in introductory programming
Anotace:
Tato práce představuje postup pro vytvoření vizualizací pro data z adaptabilního výukového systému, která mají poskytnout lepší vhled do chování systému a pomoci s jeho laděním. Mohou být využity i učiteli jako dodatečná informace o postupech studentů napříč úlohami a ke klasifikaci jejich výkonů.Abstract:
This thesis presents a procedure for creating visualisations of data from adaptive learning system which should provide better understanding of system's behaviour and help with its tuning. They can be also used by teachers as a additional information about students' trajectories through tasks and for classifying their performance.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/piz3n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Effenberger
- Oponent: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Adaptabilní výukový systém pro učení faktických znalostí zeměpisu
Vít Stanislav -
Analýza výukových dat ze systému Umíme česky
Martina Duničková -
Adaptabilní webový systém pro výuku anatomie
Jan Kučera -
Analýza a vizualizace dat v pohostinství
David Hanina -
Optimalizace zpracování fMRI dat s ohledem na kontrolu kvality dat
Martin Gajdoš -
Komplexní analýza a vizualizace otevřených dat ve zdravotnictví
Matúš Kravec -
Využití dashboardů v záležitosti vizualizace a analýzy dat
Lukáš Tůma -
Alternativní způsoby vizualizace kategoriálních dat ve shlukové analýze
Veronika Nováková