Natálie Ptáčníková
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etickou stránkou reklamy v České republice. Cílem práce je zjistit obecný postoj veřejnosti k etice v reklamě a následně k vybraným kontroverzním reklamním sdělením, přičemž zvláštní pozornost je věnována propagaci alkoholických nápojů. Dílčím cílem práce je stanovení četnosti reklam zaměřených na alkoholické nápoje, které jsou v rozporu s Arbitrážní komisí Rady pro reklamu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the ethical aspect of advertising in the Czech Republic. The aim of this thesis is to find out the general attitude of public to ethics in advertising and further to selected controversial advertisements, with special attention being focused on the promotion of alcoholic beverages. A partial goal of the thesis is to determine the number of advertisements aimed at alcoholic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Risk Assessment of International Sales Contracts in Beverages Market
Igor Osadchenko -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Michaela Hrušková -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová -
Kvalita jablek pro zpracování na alkoholické nápoje
Barbora Dočkalová -
Alkoholické a jiné syrovátkové nápoje
Stanislava Malá -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva