Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh – Bc. Blanka Martinů
Bc. Blanka Martinů
Diplomová práce
Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
The Project of Building the Brand of Ovozela and its Expansion on the Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem na budování značky Ovozela a jejím rozšiřováním na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, kterými jsou teoretická část, praktická část a projektová část. Teoretická část je zaměřena na literární poznatky ohledně značky, budování značky, trhu, marketingové strategie a komunikačního mixu. Praktická část obsa-huje představení stávajícího slovenského …víceAbstract:
The thesis deals with a project to build brand Ovozela and its expansion on the Czech mar-ket. The work is divided into three main chapters, a theoretical part, a practical part and a project part. The theoretical part is focused on literary knowledge of the brand, building-it brand, marketing strategy and communication mix. The practical part includes introducing Slovak cooperative Ovozela and strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Martinů, Blanka. Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Pavel Kolařík -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Darya Shobonova -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Alona Kolesnikova -
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
Alona Kolesnikova -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Kateřina Vaisová -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Lucie Juřicová -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Anna Kundrátová -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs