Přestup žáků s lehkým mentálním postižením z běžné základní školy do školy speciální – Nikola Váňová
Nikola Váňová
Bakalářská práce
Přestup žáků s lehkým mentálním postižením z běžné základní školy do školy speciální
Transfer of pupils with mild intellectual disabilities from a regular primary school to a special school
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na žáky s lehkým mentálním postižením, kteří navštěvovali běžnou základní školu a následně přestoupili na školu zřízenou podle § 16 odst. 9 školského zákona. Cílem práce je zjistit důvody přestupů žáků s lehkým mentálním postižením z běžné základní školy do školy zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákona. Teoretická část vymezuje pojem mentální postižení, přičemž dále …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on pupils with mild intellectual disabilities who attended a regular primary school and subsequently transferred to a special school. The aim of the thesis is to find out the reasons for transfers of pupils with mild intellectual disabilities from a regular primary school to a special school. The theoretical part defines the concept of intellectual disability and the specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
- Oponent: Jana Fišerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁŇOVÁ, Nikola. \textit{Přestup žáků s lehkým mentálním postižením z běžné základní školy do školy speciální}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rq5gex/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Názory pedagogů mateřských škol na inkluzívní vzdělávání
Karolína ŽIŽKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 6. 2024
Kohout, J.
28. 6. 2024