Hodnocení výkonnosti a konkurenceschopnosti reklamní agentury – Marika Matějková
Marika Matějková
Diplomová práce
Hodnocení výkonnosti a konkurenceschopnosti reklamní agentury
Evaluation of the Performance and the Competitiveness of an Advertising Agency
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení finanční výkonnosti a konkurenceschopnosti konkrétní reklamní agentury na základě provedení analýz finančních výkazů a vnějšího prostředí. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy, jako je výkonnost, konkurence, konkurenceschopnost, reklamní trh, malé a střední podniky a metody ke zhodnocení výkonnosti a konkurenceschopnosti. Informace z této kapitoly …víceAbstract:
The aim of this thesis is the evaluation of financial performance and competitiveness of a specific advertisement agency based on analysis of financial statements and the external environment. I am describing the basic terminology in the theoretical part of my thesis- such as performance, competitiveness, advertisement market, small and medium enterprise and methods for performance and competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedoucí: Pavlína Křibíková
- Oponent: Jana Sopuchová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
The role of Small and Medium Business Enterprise in the socio-economic development of Mongolia
Ariunzaya Tsevelnyam -
Women in Small and Medium Sized Enterprise
Lenka Hojačová