Petr Schneider
Bachelor's thesis
Implementace CRM
CRM Implementation
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na implementaci CRM řešení do modelu neziskové organizace. V první části práce je představeno CRM a základní procesy řízení vztahů se zákazníky. Ve druhé části práce je implementace CRM řešení na model neziskové organizace, pro kterou bylo analyzováno vhodné řešení a dbalo se na splnění požadavků této organizace, mezi které patří řešení propojení aplikace s třetí stranou …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the implementation of CRM solutions into the model of a non-profit organization. The first part of the thesis presents CRM and basic customer relationship management processes. The second part of the work is about an implementation of a CRM solution on the model of a non-profit organization, for which a suitable solution was analyzed and care was taken to meet the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Eva Kánská
- Reader: Michal Stočes, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Jindřich Tomačka -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Implementace chytrých technologií pro řízení menších a středních podniků
Maja Mujevičová -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku.
Tomáš Kolinger -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky
Jan Pauček -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Pavlína Krušoftová -
Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.
Iveta Kalousova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
1/12/2021
Mach, J.
1/12/2021