Online marketing vybrané turistické destinace – Bára Kašová
Bára Kašová
Bakalářská práce
Online marketing vybrané turistické destinace
Online marketing of selected tourist destination
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace vybrané turistické destinace, kterou je Karlovarský kraj. V teoretické části je přiblíženo téma online marketing, a poté marketing v cestovním ruchu. Praktická část je zaměřena na seznámení čtenáře se základními informacemi o zvolené destinaci a její online komunikaci. Dále je popsána také vybraná konkurence, se kterou je online marketing …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the online marketing communication of a selected tourist destination, which is Karlovy Vary Region. In the theoretical part the topic of online marketing and then marketing in tourism are introduced. The practical part focuses on introducing the reader with the background information about the selected destination and its online communication. Furthermore, the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Vávrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kašová, Bára. Online marketing vybrané turistické destinace. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva