Lýdia Rimská

Master's thesis

Modifikácia kúpneho rozhodovania spotrebiteľa pri výbere dovolenky

Modifikace kupního rozhodování spotřebitele při výběru dovolené
Abstract:
Cílem diplomové práce je odkrytí osobitých diferenciací v kupním rozhodování, ovlivňujících faktorů v oblasti výběru dovolené a v návaznosti na to navrhnout možné přístupy k nastavení marketingových aktivit, které respektují uvedené diferenciace. První část diplomové práce se zabývá teoretickým vymezením jednotlivých pojmů spojených s problematikou kupního rozhodování. Ve druhé části sekundární data …more
Abstract:
The goal of the master thesis is to uncover individual differences in purchasing decision-making, factors influencing holiday selection, and then to suggest possible approaches in setting up marketing activities that respect these differences. The first part of the master thesis deals with the definitions of key terms related to the issue of purchasing decision making. In the second part, secondary …more
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je odkrytie osobitých diferenciácií v kúpnom rozhodovaní, ovplyvňujúcich faktorov v oblasti výberu dovolenky a v nadväznosti na to navrhnúť možné prístupy k nastaveniu marketingových aktivít, ktoré rešpektujú uvedené diferenciácie. Prvá časť diplomovej práce sa zaoberá teoretickým vymedzením jednotlivých pojmov súvisiacich s problematikou kúpneho rozhodovania. V druhej časti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Veronika Kubínová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73398