Monika Glaserová

Master's thesis

Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT

Analysis of the loyalty program as a tool for improving customer loyalty of the brand NEXT
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu ve společnosti Next PK s.r.o. a je zaměřena na výzkum věrnostního programu této společnosti. Cílem práce je analýza věrnostního programu a jeho vnímání věrnostními zákazníky společnosti. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou společnosti Next, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se …more
Abstract:
The diploma thesis analyzes the loyalty program at Next PK Ltd. and is focused on research of the loyalty program of this company. Its aim is to analyze the loyalty program and its perception by the loyalty customers. The thesis is divided into six parts -- an introduction, a part about Next PK s.r.o., a theoretical part, a methodological part, a practical part and a conclusion. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Šárka Papoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46529