Monika Glaserová

Master's thesis

Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT

Analysis of the loyalty program as a tool for improving customer loyalty of the brand NEXT
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu ve společnosti Next PK s.r.o. a je zaměřena na výzkum věrnostního programu této společnosti. Cílem práce je analýza věrnostního programu a jeho vnímání věrnostními zákazníky společnosti. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou společnosti Next, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se …viac
Abstract:
The diploma thesis analyzes the loyalty program at Next PK Ltd. and is focused on research of the loyalty program of this company. Its aim is to analyze the loyalty program and its perception by the loyalty customers. The thesis is divided into six parts -- an introduction, a part about Next PK s.r.o., a theoretical part, a methodological part, a practical part and a conclusion. The theoretical part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: Radek Tahal
  • Oponent: Šárka Papoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46529