Markéta Myšková, DiS.
Bachelor's thesis
Vizuální identita ve státní správě
Visual Identity In Government
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je návrh vizuální identity státního subjektu Digitální a informační agentura. Nejprve je blíže specifikováno téma vizuální identity. Následně se rozebírá inkluzivita a přístupnost, ale také jestli je státní správa schopná si dobrou vizuální identitu udržet. Ukázky z grafického designu zaměřeného na digitalizaci a na současný stav grafického designu ve státní správě nejen …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is visual identity of government administration service called Digital and Information Agency. Firstly is specified the topic of visual. Then it discusses inclusiveness and accessibility, but also if the state administration is able to maintain a good visual identity. Examples of graphic design focusing on digitalisation and the current state of graphic design in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Myšková, Markéta. Vizuální identita ve státní správě. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Multimédia a design / Graphic Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Grafický design ve veřejném prostoru.
Theresia RUPPERTOVÁ -
Grafický design ve vztahu k výstavnímu provozu
Anna SOUKUPOVÁ -
Grafický design ve veřejném prostoru
Veronika Nováková -
Grafický design ve zpravodajství České televize v porovnání se zpravodajstvím televize Nova
Jan Voharčík -
Grafický design rockových hudebních nosičů v Čechách v letech 1980-2000 ve světovém kontextu
Jakub SPURNÝ -
Učební pomůcky ve výuce oboru "Grafický design"
Eliška Římanová -
Grafický design ve výstavnictví
Adela Galbavá