Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí – František Příplata
František Příplata
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
The marketing strategy of the company Leo Express Global a. s. in the domestic and foreign markets, comparison with the competition
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingovou strategii společnosti Leo Express Global a. s. jako celek a poskytnout na základě pozorování vlastní doporučení pro možný rozvoj společnosti po stránce produktové, komunikační, cenové či popřípadě distribuční. Práce se zabývá mimo hlavní problematiku, kterou je marketingová strategie, i historickou stránkou společnosti, srovnáním s domácí i zahraniční …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to analyze the marketing strategy of the company Leo Express Global a. s. and to provide own recommendation for the possible development of the company in the areas of its product, price, promotion and distribution based on own observation. Apart from the main issue, bachelor thesis describes also the history of the company, compares the company with domestic market competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76060
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Jiří Nekuža
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘÍPLATA, František. \textit{Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a~zahraničních trzích, srovnání s~konkurencí}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/rr7qq0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Riziko vstupu nového konkurenta na trh železniční dopravy a jeho význam z pohledu strategie stávajícího poskytovatele
Mária Jančeková -
Ekonomické dopady antimonopolní regulace v kontextu globálního trhu - analýza osobní železniční dopravy ve Slovenské republice
Zuzana Dančíková -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný