František Příplata

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí

The marketing strategy of the company Leo Express Global a. s. in the domestic and foreign markets, comparison with the competition
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingovou strategii společnosti Leo Express Global a. s. jako celek a poskytnout na základě pozorování vlastní doporučení pro možný rozvoj společnosti po stránce produktové, komunikační, cenové či popřípadě distribuční. Práce se zabývá mimo hlavní problematiku, kterou je marketingová strategie, i historickou stránkou společnosti, srovnáním s domácí i zahraniční …more
Abstract:
The bachelor thesis aims to analyze the marketing strategy of the company Leo Express Global a. s. and to provide own recommendation for the possible development of the company in the areas of its product, price, promotion and distribution based on own observation. Apart from the main issue, bachelor thesis describes also the history of the company, compares the company with domestic market competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Jiří Nekuža

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76060