Analýza marketingových aktivit ve firmě včetně metrik efektivnosti – Bc. Filip Rakovan, DiS.
Bc. Filip Rakovan, DiS.
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit ve firmě včetně metrik efektivnosti
Analysis of marketing activities in the company including metrics of efficienty
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci společnosti 901 & Co., s.r.o., která provozuje pod obchodní značkou Porška servis ojetých automobilů značky Porsche v areálu bývalého pivovaru Braník. Analýza je zaměřena na aktuální marketingové aktivity, včetně metrik měřících jejich efektivnost. Základem práce je strategická analýza realizovaná pomocí metod SWOT, PESTEL, Porter, s výsledným …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes marketing communication of 901 & Co., Ltd., which operates under the trademark Porška service of used Porsche cars in the area of the former Braník brewery. The analysis is focused on current marketing activities, including metrics measuring their effectiveness. The basis of the work is a strategic analysis realized using the SWOT, PESTEL, Porter methods, with the final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ykj6g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAKOVAN, Filip. \textit{Analýza marketingových aktivit ve firmě včetně metrik efektivnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/rr80av/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová