Bc. Filip Rakovan, DiS.

Bachelor's thesis

Analýza marketingových aktivit ve firmě včetně metrik efektivnosti

Analysis of marketing activities in the company including metrics of efficienty
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci společnosti 901 & Co., s.r.o., která provozuje pod obchodní značkou Porška servis ojetých automobilů značky Porsche v areálu bývalého pivovaru Braník. Analýza je zaměřena na aktuální marketingové aktivity, včetně metrik měřících jejich efektivnost. Základem práce je strategická analýza realizovaná pomocí metod SWOT, PESTEL, Porter, s výsledným …viac
Abstract:
The bachelor thesis analyzes marketing communication of 901 & Co., Ltd., which operates under the trademark Porška service of used Porsche cars in the area of the former Braník brewery. The analysis is focused on current marketing activities, including metrics measuring their effectiveness. The basis of the work is a strategic analysis realized using the SWOT, PESTEL, Porter methods, with the final …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ykj6g/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedúci: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)