Bc. Tereza Mašlíková

Master's thesis

Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care

The Marketing Communication of the Shoe Cleaning Company Foot Care
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Foot Care nabízející ojedinělé služby čištění obuvi a především tenisek. Předmětem práce je návrh vhodné marketingové komunikace čistírny na základě provedené analýzy dosavadních marketingových aktivit společnosti, SWOT analýzy a analýzy konkurence na trhu s cílem zajistit větší povědomí o této službě a oslovit tak nové potenciální zákazníky …more
Abstract:
The thesis focuses on the marketing communication of Foot Care company, which offers unique services such as cleaning shoes, especially sneakers. The subject of the thesis is a proposal of suitable marketing communication for the shoe-cleaning company based on the analysis of existing marketing activities of given company, SWOT analysis and analysis of the competition on the market. The main aim of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mašlíková, Tereza. Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications