Marketingové stratégie supermarketov v priestore predajne – Barbora Tuchyňová
Barbora Tuchyňová
Bakalářská práce
Marketingové stratégie supermarketov v priestore predajne
Marketingové strategie maloobchodníků v místě prodeje
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zvolený subjekt - spotřební družstvo COOP. Identifikuje běžné i nevšední strategie v místě prodeje, které jsou využívané v praxi. Shrnuje nejpodstatnější informace o společnosti, obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a analýzu konkurence. Práce obsahuje také vlastní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Na základě analýzy SWOT …víceAbstract:
This bachelor thesis contains a proposal of marketing strategy for target subject - consumer's cooperative COOP. It identifies common and unusual strategies in the store space that are being used. It sums up the most important information about the company, it contains an analysis of inner and outer environment and of company's main competition. It contains its own research in the form of a survey …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie pre zvolený subjekt - spotrebné družstvo COOP. Identifikuje bežné aj nevšedné stratégie v mieste predaja, ktoré sú využívané v praxi. Zhŕňa najdôležitejšie informácie o spoločnosti, obsahuje analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia a analýzu konkurencie. Práca obsahuje aj vlastný výskum v podobe dotazníkového šetrenia. Na základe analýzy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Situačná analýza a návrh komunikačnej stratégie služby PersonalPRO
Katarína Hudecová -
Situačná analýza vybranej spoločnosti
Miloš Beleščák -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Podpora prodeje pomocí elektronického obchodu
Adrián Lőrincz -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková
Název
Vložil
Vloženo
Práva