Matěj Káňa

Bakalářská práce

Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"

Marketing Communication of Mobile Application "jídlov"
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání možností marketingové komunikace pro nově vznikající mobilní aplikaci jídlov, která řeší problematiku plýtvání potravin. Cílem práce je analyzovat komunikační prostředky za pomocí zvoleného výzkumu. Teoretická část práce představuje základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. V praktické části je analyzována samotná mobilní aplikace, přičemž jsou provedeny …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to examine the possibilities of marketing communication for the newly emerging mobile application jídlov, which main interest is food waste. The aim of this thesis is to analyse the means of communication through the chosen research. The theoretical part of this thesis introduces the basic concepts of the given topic. The practical part analyses the mobile application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Káňa, Matěj. Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov" . Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe