Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov" – Matěj Káňa
Matěj Káňa
Bakalářská práce
Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"
Marketing Communication of Mobile Application "jídlov"
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání možností marketingové komunikace pro nově vznikající mobilní aplikaci jídlov, která řeší problematiku plýtvání potravin. Cílem práce je analyzovat komunikační prostředky za pomocí zvoleného výzkumu. Teoretická část práce představuje základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. V praktické části je analyzována samotná mobilní aplikace, přičemž jsou provedeny …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to examine the possibilities of marketing communication for the newly emerging mobile application jídlov, which main interest is food waste. The aim of this thesis is to analyse the means of communication through the chosen research. The theoretical part of this thesis introduces the basic concepts of the given topic. The practical part analyses the mobile application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Káňa, Matěj. Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov" . Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková