Návrh zlepšenia procesu riadenia reklamácií v strojárskej spoločnosti – Marianna Koperová
Marianna Koperová
Bakalářská práce
Návrh zlepšenia procesu riadenia reklamácií v strojárskej spoločnosti
Proposal for Improving Process of Complaints Management in Machinery Company
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá zlepšením procesu riadenia zákazníckych reklamácií v strojárskej spoločnosti zaoberajúcej sa spracovaním plechov a profilov. V teoretickej časti práce je rozoberaný management kvality a jeho princípy, princíp zákazníckeho servisu, reklamácie a ich riešenie, odporúčania normy ISO 10002:2018 a nakoniec legislatívne predpisy týkajúce sa reklamácií. V praktickej časti je …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the improvement of the claim process management in a machine company dealing with manipulation of sheet metal and profile. The theoretical part of this thesis is focused on the quality management and its principles, principles of customer service, claims and their resolution, recommendations of the norm ISO 10002:2018 and finally with legislative regulations concerning …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Jiří Plura
- Oponent: Tereza Smajdorová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPEROVÁ, Marianna. \textit{Návrh zlepšenia procesu riadenia reklamácií v strojárskej spoločnosti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/rriw7i/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Proces riadenia reklamácií nakupovaných dielov v automobilovom priemysle
Ján Jančo -
Získávání a výběr zaměstnanců. Ověření použitelnosti analytické metody Ishikawa diagramu příčin a následků jako nástroje pro odhalování nedostatků v rámci procesu získávání a výběru agenturních zaměstnanců ve společnosti DP WORK
Emil Dobaka -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková