Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě – Viktor Flek
Viktor Flek
Bachelor's thesis
Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě
Creating a corporate design for a restaurant Hostinec Mlyn in Dolni Lhota
Abstract:
Flek V., Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě. Bakalářská práce. Brno, 2016.Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření corporate designu pro Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě. Cílem práce je vytvořit logo a grafické materiály pro daný subjekt. Práce obsahuje základní teoretická východiska, popis současné situace Hostince Mlýn, analýzu konkurence a návrh nové propagace. V …moreAbstract:
Flek V.,Creating a corporate design for a restaurant Hostinec Mlyn in Dolni Lhota. Bachelor thesis. Brno 2016. The thesis focuses on creating corporate design for Hostinec Mlyn in Dolni Lhota. The aim of the thesis is to design a logo and graphic materials for the venue. The thesis contains basic theory, description of the current situation in Hostinec Mlyn, analysis of the competition and a design …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
- Reader: Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLEK, Viktor. \textit{Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v~Dolní Lhotě}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/rrmhtg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace firmy Moravian Premium Care
Adrian Hutyra
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights