Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě – Viktor Flek
Viktor Flek
Bakalářská práce
Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě
Creating a corporate design for a restaurant Hostinec Mlyn in Dolni Lhota
Anotace:
Flek V., Vytvoření Corporate Designu pro restauraci Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě. Bakalářská práce. Brno, 2016.Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření corporate designu pro Hostinec Mlýn v Dolní Lhotě. Cílem práce je vytvořit logo a grafické materiály pro daný subjekt. Práce obsahuje základní teoretická východiska, popis současné situace Hostince Mlýn, analýzu konkurence a návrh nové propagace. V …víceAbstract:
Flek V.,Creating a corporate design for a restaurant Hostinec Mlyn in Dolni Lhota. Bachelor thesis. Brno 2016. The thesis focuses on creating corporate design for Hostinec Mlyn in Dolni Lhota. The aim of the thesis is to design a logo and graphic materials for the venue. The thesis contains basic theory, description of the current situation in Hostinec Mlyn, analysis of the competition and a design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
- Oponent: Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Sára Mecová -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace firmy Moravian Premium Care
Adrian Hutyra
Název
Vložil
Vloženo
Práva