Jindřich Jiráček

Diplomová práce

Kolektivní nakupování z pohledu firmy a zákazníka

Collective shopping from a business and customer perspective
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem kolektivního nakupování v České republice, s cílem identifikovat a podrobně analyzovat klíčové faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníků s kolektivním nakupováním v České republice, a zhodnotit, jak tyto faktory ovlivňují jejich rozhodování o účasti na těchto platformách. V teoretické části práce jsou definovány teoretické základy e-commerce, kolektivního …více
Abstract:
The thesis examines the phenomenon of group buying in the Czech Republic, with the aim of identifying and analysing in detail the key factors that influence customer satisfaction with group buying in the Czech Republic and evaluate how these factors influence their decision to participate in these platforms. The theoretical part of the thesis defines the theoretical foundations of e-commerce and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 11. 2024
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94852