Kolektivní nakupování z pohledu firmy a zákazníka – Jindřich Jiráček
Jindřich Jiráček
Diplomová práce
Kolektivní nakupování z pohledu firmy a zákazníka
Collective shopping from a business and customer perspective
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem kolektivního nakupování v České republice, s cílem identifikovat a podrobně analyzovat klíčové faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníků s kolektivním nakupováním v České republice, a zhodnotit, jak tyto faktory ovlivňují jejich rozhodování o účasti na těchto platformách. V teoretické části práce jsou definovány teoretické základy e-commerce, kolektivního …víceAbstract:
The thesis examines the phenomenon of group buying in the Czech Republic, with the aim of identifying and analysing in detail the key factors that influence customer satisfaction with group buying in the Czech Republic and evaluate how these factors influence their decision to participate in these platforms. The theoretical part of the thesis defines the theoretical foundations of e-commerce and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2024
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Výzkum spotřebitelského chování
Filip Koval -
Analýza spotřebitelského chování na trhu počítačových her
Lukáš Kufa -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Daria Krylosova -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze