Karolína Bílková

Bakalářská práce

Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele

The effects of retro marketing incentives on the consumer decision-making process
Anotace:
Retro marketing je ve světě i u nás v České republice hojně využívaný. Nedá se však říci, že by retro podněty působily na všechny spotřebitele stejně. Tato práce má za cíl zjistit, jak se spotřebitelé staví k jednotlivým formám retro marketingu, a zkoumá, zda je tyto retro podněty dokáží motivovat k nákupu produktu či nad jeho koupí alespoň přemýšlet. Práce využívá sekundárních dat MML-TGI a primárního …více
Abstract:
Retro marketing is widely used in the world and in the Czech Republic as well. However, it cannot be said that retro stimuli would have the same effect on all consumers. This work aims to find out how consumers feel about different forms of retro marketing and investigates whether these retro stimuli can motivate them to buy a product or at least think about buying it. The thesis uses secondary data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86859