Mgr. Viera KRIŠTÚFKOVÁ

Diplomová práce

Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj

Direct Marketing as an effective communication tool
Anotace:
Direct marketing je efektívny marketingový komunikačný nástroj. Otázkou je, či je naozaj taký účinný aj v tak špecifickom prostredí ako je trh energií. Siemens Wind Power je výrobcom veterných turbín a nachádza sa v prvej desiatke najväčších producentov na svete. Táto oblasť nie je veľmi známa o to je však zaujímavejšie sledovať ako môžu marketingové komunikácie ovplyvniť toto prostredie. Predovšetkým …více
Abstract:
Direct marketing is an effective marketing communication tool. The question is, if it is so effective in so specific energy environment. Siemens Wind Power is a wind turbine producer and belongs to ten biggest turbine producers. This market is not very famous but it is interesting rapidly. How can marketing communication influence this area? How can Siemens Wind Power use marketing communication tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10565

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRIŠTÚFKOVÁ, Viera. Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace