Ing. Petr Vojtíšek

Bachelor's thesis

Vývoj reálné komunikační kampaně na pozadí stupňující se finanční krize

Development of Communication Campaign in the Background of Increasing Financial Crisis
Abstract:
Práce pojednává o procesu tvorby konkrétní komunikační kampaně. Porovnává výslednou realizovanou kampaň s původním zadáním. Zkoumá dopad redukce rozpočtu v důsledku vrcholící finanční krize. Zabývá se hodnocením vlivu kampaně na utváření image výrobce a jeho značky na trhu. Část práce je věnována tvorbě kampaně jak po kreativní, tak exekutivní stránce.
Abstract:
This dissertation deals with the creation of a concrete communication campaign. It compares the final campaign with an original brief. It examines the influence of budget reduction in consequence of the Increasing Financial Crisis as well as evaluates campaign as a tool of image and brand development. One part of dissertation observes a campaign building in creative and executive aspects.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miroslav Kozel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní