Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace – Michaela Mariánková
Michaela Mariánková
Bakalářská práce
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Increase of Brand Awareness for a New Target Group through Digital Communication
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o konceptu a tvorbě kampaní prostřednictvím digitálních médií, jako jsou sociální sítě či reklamní systémy Google Ads a Sklik a jejich dopadu na dříve neoslovenou cílovou skupinu. Práce se pokouší charakterizovat zmíněné kanály a poukázat na jejich praktické využití včetně dopadů zvolené komunikace na zmíněnou cílovou skupinu. Tohoto bude docíleno pomocí zpracovaných systémových …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the concept and creation of campaigns through digital media, such as social networks or Google Ads and Sklik advertising systems and their impact on a previously unaddressed target group. The thesis attempts to characterize mentioned channels and point out their practical use, including the impacts of the chosen type of communication on target group. This will be achieved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARIÁNKOVÁ, Michaela. \textit{Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rswj80/.
Jak správně citovat práci
Mariánková, Michaela. Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Optimalizace rozpočtu pro Google Ads za pomocí experimentu
Lukáš Novák -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková