Hana VEBEROVÁ

Bachelor's thesis

Výzkum vnímání retro značek v současnosti

The research of sensation of retro brands in present
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na výzkum vnímání retro značek v současnosti. Teoretická část je věnovaná problematice marketingového výzkumu, jeho částí a celému procesu výzkumu. Také je zde detailněji popsána technika dotazování, základní pojmy a postup dotazování. V práci je také vysvětlen pojem branding. Praktická část práce je zaměřena na současný vývoj retro značek českém na trhu. Detailněji …more
Abstract:
The submitted thesis is focused on research perception of retro brands in present. The theoretical part is given to marketing research, its parts and the whole process of research. Also there is the description of the technique of questionings, main terms of it and the whole process of questionings. In thesis there is also described term branding. The practical part is focused on the development of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VEBEROVÁ, Hana. Výzkum vnímání retro značek v současnosti. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická