Hana VEBEROVÁ
Bachelor's thesis
Výzkum vnímání retro značek v současnosti
The research of sensation of retro brands in present
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na výzkum vnímání retro značek v současnosti. Teoretická část je věnovaná problematice marketingového výzkumu, jeho částí a celému procesu výzkumu. Také je zde detailněji popsána technika dotazování, základní pojmy a postup dotazování. V práci je také vysvětlen pojem branding. Praktická část práce je zaměřena na současný vývoj retro značek českém na trhu. Detailněji …moreAbstract:
The submitted thesis is focused on research perception of retro brands in present. The theoretical part is given to marketing research, its parts and the whole process of research. Also there is the description of the technique of questionings, main terms of it and the whole process of questionings. In thesis there is also described term branding. The practical part is focused on the development of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VEBEROVÁ, Hana. Výzkum vnímání retro značek v současnosti. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Strategie brand managementu ve službách
Kristýna Holasová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová