Lukáš Samek

Bachelor's thesis

Marketing finančně-poradenských institucí

Marketing of financial advisory institutions
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti. Práce obsahuje základní teorii z oblasti marketingu služeb a segmentace trhu, dále popisuje danou společnost a analyzuje komunikační mix. Výsledky jsou použity k vytvoření návrhu na změny komunikačního mixu společnosti.
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the communication mix of the company. The thesis contains a basic theory in the field of service marketing and market segmentation, further describes the company and analyzes the communication mix. The results are used to create a proposal for changes in the company's communication mix.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Samek, Lukáš. Marketing finančně-poradenských institucí. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní