Tvorba animovaného pořadu s využitím nových médií – Bc. Jaroslav Havelka
Bc. Jaroslav Havelka
Bachelor's thesis
Tvorba animovaného pořadu s využitím nových médií
Making of an animated series using new media
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu amatérského vytváření animovaného pořadu, které závisí na práci uživatele s moderními technologiemi. Zdroje výzkumu čerpají ze základní teorie pro nová média a z konkrétních webových odkazů, které se pojí s problémem multimediální tvorby obsahu na internet přes příslušné weby sociální sítě. Výzkum práce podrobně specifikuje jednotlivé způsoby amatérské tvorby …moreAbstract:
The Bachelors thesis focuses on analysis of creating an amateurish animated show, which relies on users work with modern technology. Sources of the research derive from basic theory of new media and concrete web links, which connect with an issue of multimedia production of content on the internet via relevant social networking sites. The research of the thesis particularise various ways of amateurish …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qmtlz/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Analýza a evaluace eventu Student Fashion Show
Šimon Běhan -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová