Využití moderních výukových metod v didaktice francouzštiny na druhém stupni ZŠ – Bc. Andrea Tomanová
Bc. Andrea Tomanová
Diplomová práce
Využití moderních výukových metod v didaktice francouzštiny na druhém stupni ZŠ
The use of modern teaching methods in the didactics of french language at secondary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu výuky francouzského jazyka na základní škole. Cílem práce je prostřednictvím akčního výzkumu zhodnotit efektivitu uplatnění alternativní výukové metody sugestopedie ve výuce francouzštiny na druhém stupni základní školy s rozšířenou výukou francouzštiny. Akční výzkum představuje přípravy pro čtyři vyučovací hodiny s jejich následnou realizací ve výuce a reflexí. Výstupem …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of teaching french language at secondary school. The aim of the thesis is to validate the effectiveness of the alternative teaching method suggestopedia within the french language education at secondary school with extended education of French through the method of action research. The action research outlines the preparation, realization and subsequent reflection in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ohtr4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Barbora Šimůnková
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternative teaching methods in teaching English
Kateřina Vodešilová -
Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody
Nikola ŽIŠKOVÁ -
Alternativní výukové materiály vycházející z popisu životních situací ve výuce německého jazyka v zájmovém kroužku na I. stupni ZŠ
Aneta Reischlová -
Alternativní výukové metody v hodinách cizích jazyků
Kateřina Chaloupková -
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Metody efektivní výuky cizích jazyků a češtiny pro cizince na ZŠ
Renáta VOLENÍKOVÁ -
Výuka předmětu didaktika ruského jazyka na Latvijas Universitate.
Markéta Šťastná -
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Jana Přikrylová