Typologie osobnosti zákazníka – Ing. Petra Svobodová
Ing. Petra Svobodová
Bakalářská práce
Typologie osobnosti zákazníka
Typology of customer's personality
Anotace:
Ve své bakalářské práci s názvem „Typologie osobnosti spotřebitele“ se v teoretické části zabývám tím, jaké máme typy zákazníků, pokouším se je charakterizovat a zjistit, jaké faktory ovlivňují právě jednotlivé typy osobností k tomu, aby nakoupili v tom či onom obchodním domě. Téma mé bakalářské práce je z oblasti marketingu a psychologie. Například pojmy jako osobnost, typy osobností, pojem spotřebitel …víceAbstract:
In theoretical part of my bachelor work entitled „ Typology of customer's personality" I am dealing with a problem of what kind of customer‘s typologies we have, I am trying to characterize them and to find out which factors influence the individual types of personalities to buy in one or another shopping mall. Topic of my bachelor work is from the areas of marketing and psychology. For example notions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oyg3n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
Kristýna Balatková -
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
Anna Talašová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Dagmar Grauová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Frekventovaná a klíčová slova v románu Colour of Magic od Terryho Pratchetta
Vojtěch Hrůza -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra