Bc. Jana Zámoravcová

Master's thesis

Marketingová strategie brněnského podzemí

Marketing strategy of Brno's underground
Abstract:
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl vytvoření marketingové strategie pro zpřístupněné prostory brněnského podzemí, konkrétně Mincmistrovský sklep, Labyrint pod Zelným trhem a Kostnici pod kostelem sv. Jakuba. Návrh marketingové strategie formují teoretické a historické poznatky, jež jsou využity při situační analýze a následně vstupují do podoby marketingového plánu. Jeho cílem je návrh efektivních …more
Abstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for recently open underground places in Brno, such as the Mintmaster's cellar, Labyrinth under the market Zelny trh and Ossuary under the St. James church. The proposal of this marketing strategy forms theoretical and historical knowledge which are used for the situational analysis and subsequently enter into a marketing plan. The goal of this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Miroslav Jeřábek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta