Komunikační schopnost u dětí předškolního věku – Bc. Barbora Cahlová
Bc. Barbora Cahlová
Bakalářská práce
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Communication ability of preschool children
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění úrovně komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v běžné třídě mateřské školy pomocí analýzy jazykových rovin. Práce je rozdělena do tří kapitol. První dvě kapitoly patří k teoretické části práce. Kapitola třetí a zároveň poslední náleží k praktické, neboli výzkumné části bakalářské práce. První kapitola definuje vývojové stadium předškolního věku. Vymezuje …víceAbstract:
The main goal of bachelor thesis is find out the communication ability of preschool children in common kindergarten through the analysis of the language levels. The thesis is divided into three chapters. The two chapters are theoretical and the third chapter belongs to the research part of the thesis. The first chapter characterizes preschool age. It defines the speech development and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/flue8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního a mladšího školního věku ve Zlínském kraji
Petra Chytková -
Analýza a srovnání lexikálně sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v Olomouckém kraji
Kateřina Neumannová -
Dramatická výchova a její vliv na rozvoj pragmatické jazykové roviny předškolních dětí
Kateřina Jedličková -
Analýza projektu zaměřeného na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí v běžné mateřské škole
Jitka Matoušová