Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím – Marek Havlíček
Marek Havlíček
Bachelor's thesis
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
Advertisement perception in relation to users preferences
Abstract:
Práce se zabývá vizuální pozorností skupinou kuřáků a skupiny nekuřáků, předmě-tem zkoumání bylo několik reklamních spotů zaměřených na tabákové výrobky. Cílem práce je nejen zjistit rozdíly ve vizuální pozornosti týkající se reklamy na tabákový vý-robek mezi kuřáky a nekuřáky, ale také zmapovat vizuální pozornost respondentů na základě jejich pohlaví a provést výzkum s pomocí dotazníku a eye-trackingového …moreAbstract:
The thesis deals with visual attention of group of smokers and non-smokers, several commercials focused on tobacco products were the subject of research. The thesis is not only to identify differences in visual attention to tobacco advertisement between smokers and non-smokers, but also to map the visual attention of respondents based on their gender and to conduct the research using a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81406
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Simona Bažantová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Eye tracking v marketingu
Daniel Kučera -
Hodnocení rozdílnosti strategií čtení stimulů na základě analýzy eye-tracking dat
Veronika PAVELKOVÁ -
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Kateřina Molišová -
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Michaela Hrušková -
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl