Módní blog jako marketingový nástroj – Bc. Lucie Ehrenbergerová
Bc. Lucie Ehrenbergerová
Bakalářská práce
Módní blog jako marketingový nástroj
Fashion Blog as a Marketing Tool
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je módní blog a způsob využití této platformy jako nástroje k marketingové komunikaci. Cílem je pomocí dotazníkového šetření analyzovat a popsat vliv módních blogů na českého spotřebitele a jeho nákupní rozhodování.Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is a fashion blog and the use of this platform as a tool for marketing communication. The aim is to analyze and describe the impact of fashion blogs on Czech consumer and his buying decision process.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z9jbf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová