Bc. Lucie Ehrenbergerová

Bakalářská práce

Módní blog jako marketingový nástroj

Fashion Blog as a Marketing Tool
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je módní blog a způsob využití této platformy jako nástroje k marketingové komunikaci. Cílem je pomocí dotazníkového šetření analyzovat a popsat vliv módních blogů na českého spotřebitele a jeho nákupní rozhodování.
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is a fashion blog and the use of this platform as a tool for marketing communication. The aim is to analyze and describe the impact of fashion blogs on Czech consumer and his buying decision process.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace