Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání – Nikol POUZAR
Nikol POUZAR
Bachelor's thesis
Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání
Functional literacy of university student as a factor of the quality of education
Anotácia:
Tato bakalářská práce řeší úroveň funkční gramotnosti studentů vysokých škol a její souvislost s vnímáním kvality výuky. Teoretická část je zaměřena na vývoj pojmu gramotnost, funkční gramotnost, jejich obsah a pojmy s nimi úzce související. Samostatné kapitoly jsou také věnovány definici kvality výuky s orientací na prostředí vysokých škol a mapování mezinárodních průzkumů gramotnosti. Cílem bylo …viacAbstract:
This bachelor thesis is mainly about functional literacy of university students and its relation to the quality of tuition. The theoretical section is focused on the notion of literacy, functional literacy, their content and related terms. A definition of quality of tuition and an overview of available research results are discussed in separate chapters too. In practice, the bachelor thesis has tried …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POUZAR, Nikol. Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Adult Education
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší