Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání – Nikol POUZAR
Nikol POUZAR
Bachelor's thesis
Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání
Functional literacy of university student as a factor of the quality of education
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší úroveň funkční gramotnosti studentů vysokých škol a její souvislost s vnímáním kvality výuky. Teoretická část je zaměřena na vývoj pojmu gramotnost, funkční gramotnost, jejich obsah a pojmy s nimi úzce související. Samostatné kapitoly jsou také věnovány definici kvality výuky s orientací na prostředí vysokých škol a mapování mezinárodních průzkumů gramotnosti. Cílem bylo …moreAbstract:
This bachelor thesis is mainly about functional literacy of university students and its relation to the quality of tuition. The theoretical section is focused on the notion of literacy, functional literacy, their content and related terms. A definition of quality of tuition and an overview of available research results are discussed in separate chapters too. In practice, the bachelor thesis has tried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POUZAR, Nikol. Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Adult Education
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší