Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou – Denisa Hnátová
Denisa Hnátová
Diplomová práce
Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou
Analysis of Intergenerational Differences in Consumer Behavior on the Fashion Market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou. Přesněji je práce zaměřena na analýzu spotřebitelského chování generace Y a Z v online prostředí. Analýza byla provedena pomocí elektronického dotazníkového šetření. Na základě shromážděných dat byly následně navrženy jednotlivé návrhy a doporučení, které by měli pomoci internetovým obchodům pochopit …víceAbstract:
This master thesis is focused on analyse of intergenerational differences in the field of consumer behaviour in the fashion market. The main goal of the thesis is the analyse of consumer behaviour of generation Y and Z on the internet. The analyse was based on completing of electronic questionnaire. After the completing were the data collected and according to them have been given suggestions and recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Radek Wünsch
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HNÁTOVÁ, Denisa. \textit{Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ru76y8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Veronika Filipová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero