Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou – Denisa Hnátová
Denisa Hnátová
Master's thesis
Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou
Analysis of Intergenerational Differences in Consumer Behavior on the Fashion Market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou. Přesněji je práce zaměřena na analýzu spotřebitelského chování generace Y a Z v online prostředí. Analýza byla provedena pomocí elektronického dotazníkového šetření. Na základě shromážděných dat byly následně navrženy jednotlivé návrhy a doporučení, které by měli pomoci internetovým obchodům pochopit …moreAbstract:
This master thesis is focused on analyse of intergenerational differences in the field of consumer behaviour in the fashion market. The main goal of the thesis is the analyse of consumer behaviour of generation Y and Z on the internet. The analyse was based on completing of electronic questionnaire. After the completing were the data collected and according to them have been given suggestions and recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/127808
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Jana Valečková
- Reader: Radek Wünsch
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNÁTOVÁ, Denisa. \textit{Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ru76y8/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Veronika Filipová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero